Visuell identitet og nettside for Creative Mill

Lansert

mars 2015

Creative Mill er et nytt og spennende selskap som spesialiserer seg på strategi og markedsføring. Creative Mill har allerede en solid portefølje med lanseringer bak seg.

Hva vi har levert

For Creative Mill har Dunderverk skapt egen identitet med logo, farger og fonter. Identiteten bygger på Creative Mill sine verdier og fagområder. Logosymbolet er bygget opp rundt en C og en M slik at de sammen danner en ny form og identitetsbærer. Man kan fortsatt se begge bokstavene i symbolet, men man kan også leke seg frem til nye tolkninger som bl.a. dybde, segmenter og kreativitet, alle viktige verdier ved en lansering.

Fargene er hentet fra flere retninger og utgjør en fin visuell «verktøykasse» for videre utvikling av materiell. Fontene skaper en kontrast til den rene logoen og er lette å implementere digitalt.

Nettside og publiseringsløsning

Vi har også utviklet nettside tilpasset alle digitale enheter, med stort fokus på innhold. Nettsiden presenterer innholdet med en oversiktelig, ren og profilerende layout som er utviklet fra bunnen i HTML5 og CSS3. Integrert i nettsiden ligger Dunderverk sin publiseringsløsning.

Se nettsiden her

Nettsiden til Creative Mill vist på mobil og nettbrett
Nettsiden til Creative Mill vist på mobil og nettbrett
Nettsiden til Creative Mill vist på stor skjerm
Nettsiden til Creative Mill vist på stor skjerm
Logo for Creative Mill
Logo for Creative Mill
Visittkort for Creative Mill
Visittkort for Creative Mill
Visittkort for Creative Mill 2
Visittkort for Creative Mill 2