Om oss

Dunderverk ble etablert i slutten av 2014 av Stig og Eirik.
Deres kompetanse, erfaring og kunnskap var en viktig del av bakgrunnen til at de startet opp Dunderverk sammen. Dunderverk er gode på å finne løsninger, forbedringer og potensiale, spesielt innenfor digitale medier. Det blir lagt stor vekt på det menneskelige i teknologien og løsningene deres. Det handler om mer enn design og utvikling, det handler også om forståelsen og troen på at man kan gjøre produkter og tjenester annerledes og bedre.

I tillegg til små- og store prosjekter for kunder og samarbeidspartnere, vil Dunderverk satse på egne konsepter. Dunderverk har i den senere tid tilknyttet seg flere dyktige mennesker som gjør at vi kan levere større og mer tekniske løsninger.

Historien bak navnet Dunderverk

Navnet Dunderverk har flere verdier og meninger. Ordet er blant annet satt sammen av «dunder» og «verk». «Dunder» er kraften vi legger i våre prosjekter, det er også effekten vi jobber for å oppnå i alle våre prosjekter. «Verk» er alt vi gjør, våre kundeprosjekter og interne prosjekter. Ideer og konsepter vi realiserer er også verk.

Trekker man ut «D»´en som står for blant annet «digitale» og «design» så står man igjen med ordet «underverk». Underverk er noe stort og kanskje uoppnåelig for de fleste. Men det er også et bevis på å tro på noe som er større en det man kan forestille seg. Ved å tro på at man kan få til noe større vil man hele tiden flytte grenser og få til nye ting man ikke hadde gjort om man er fornøyd med ting som det er. Med andre ord har vi en drøm om å skape digitale underverk, dette er noe vi i Dunderverk strekker oss langt etter og som motiverer oss i alt vi gjør.

«It always seems impossible until it’s done» – Nelson Mandela

Menneskene

Bilde av interaksjonsdesigner og partner i Dunderverk Eirik Grønolen

Eirik Grønolen

Interaksjonsdesigner — partner

Eirik har solid erfaring innen interaksjons- og web design. Han har stor forståelse for digitale flater og legger stor vekt på brukervennlighet. Eirik har stor visuell forståelse og er opptatt av at innholdet alltid skal komme godt frem. Han er også opptatt av at det skal være enkelt for brukeren å oppdatere nettløsningen.

Ta kontakt med Eirik

Bilde av digital designer og partner i Dunderverk Stig Taftø

Stig Taftø

Digital designer — partner

Stig har lang erfaring fra reklame- og designbransjen og har opparbeidet seg en meget sterk forståelse for digitale medier. Han legger stor vekt på de ekstra verdiene det gir å investere i en god visuell identitet og en nettløsning som får ut det fulle potensialet i hvert eneste prosjekt. Han ser muligheter over alt og er ikke redd for å ta en utfordring. Stig har vært med på å bygge opp flere visuelle identiteter og merkevarer.

Ta kontakt med Stig

Bilde av Eddie Dale

Eddie Dale

Back-end utvikler

Med utdanning innenfor programmering og design har Eddie sterk forståelse av hele prosessen fra idé til teknisk implementering. Hovedfokuset ligger i krysningspunktet mellom design og koding. Brenner for å finne optimale teknologiske løsninger for å få det beste ut av hvert prosjekt. Har de siste årene jobbet som digital designer for Handelshøyskolen BI.